Aula de Muntanya

PROGRAMA 2010-2011

Durant aquest curs l’AULA DE MUNANYA tindrà característiques diferents, ja que, tot i mantenint el quart diumenge de mes, la periodicitat no serà mensual, sinó segons es presentin les ofertes de col·laboradors disposats a organitzar-la, sempre mantenint el caràcter cultural i més o menys muntanyenc que la caracteritza. Ja des d’ara convidem a tothom a presentar les seves ofertes, per poder, en la mesura del possible, oferir un programa detallat.

Coordinador: Pere Robert

1a sortida: 26 de setembre de 2010

Bòviles, Forns de calç i Pedreres.
Itineraris d’Arqueologia Industrial a Sant Cugat del Vallès.
Es pretén explicar les característiques del procés d’industrialització a Sant Cugat del Vallès, mostrant una part d’aquest procés, concretament el dels materials de construcció. L’itinerari transcorre majoritàriament per el sector de la Torre Negre, comprés entre el cami reial de muntanya a Barcelona i el camí de la Vall de Gausac. Durant l’itinerari es mostren també elements d’altres sectors industrials. Es pretén a més a més, donar a coneixer d’altres àrees de l’entorn de la Torre Negra diferents dels paisatgístics i mediambientals.

Lloc de trobada : Plaça d’Octavià.
Hora : 9 h.
Durada : 3 hores i mitja
Dificultat : mitjana. Cal portar esmorzar.
Responsables : Joan Troyano i Alfredo Arechavala

Previstes fins ara

  • 27 febrer

A causa de la molt bona acollida que va tenir se’ns ha demanat que repetíssim la sortida anterior. Per tant, altre cop Bòviles, forns de calç i pedreres.

  • 3 abril

Sant Cugat del Racó, Castelladral, Serrateix, Sant Joan de Montbordó i Súria

Vocal: Joan Puigneró

  • 29 maig. Traslladada al 23 d’octubre.

Empordà

Vocal: Vicenç Peig

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Canvia )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Canvia )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Canvia )

Connecting to %s