GENER, DIUMENGE 31
Can Coll. Visita guiada a la masia i projecció d’audiovisual
Lloc de trobada: Aparcament de Àrea de lleure de Can Coll. Carretera de Cerdanyola a Horta. Deixar el cotxe a l’esquerra just abans de l’aparcament.
Hora: 10 del matí.
A) Al començament del aparcament, a mà dreta (venint de Cerdanyola). Seguirem el Camí del Bosc, que indica Turons de Can Coll i la Font del Frare B09. En uns 45 minuts arribem a Can Coll, havent deixat a mà dreta el camí a la Font del Frare i després el de Turons de Can Coll i Can Codonyers. És una pista ampla de terra amb algunes irregularitats, que ja ha recorregut una persona amb cadira de rodes no elèctrica.
B) Hora 11:00 Aparcament de Can Coll agafant el camí, proper al anterior on hi ha una porta metàl·lica. Que no per manca de cotxe es deixi de venir, sabent-ho es pot organitzar. Indiqueu-ho en el moment de la inscripció.
Informació i inscripcions a la recepció del club fins al 22 de gener.